BLOGGARKUNGEN

Eeelllerrr. Bloggar fan aldrig längre, men ni vet. Det har ju vart lov och man har vart upptagen med det mesta :)

Idag var det skola, eller ja, jag var inte där. Kändes som att jag inte ville ha min första skoldag sittandes på bt i 2 timmar, nejtack! Har liksom en lektion idag, slutar alltså halv tio. Men bussen hem går inte förs 12.08. Surt!

Ligger fortfarande i min säng, väntar på att farsan ska dra på sin kurs (om han inte redan åkt med någon annan?). Igår sa han att han skulle åka vid 8 - 9, men hans bil är fortfarande kvar. Busigt.

Men tror jag ska gå upp och göra macka, börjar känna mig hungrig. Te skulle sitta fint också!

Men håll utkik, kommer snart några roliga bilder jag tog igår. När jag såg det tänkte jag "åååhnejjj!". Vad kan det va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0