DET ÄR VERKLIGEN LÅNGFREDAG!

Har precis städar klart och duschat. Klockan är 14.46. Ida kommer hit sen, då ska vi ringa bboyzzZzzzZzzen och be dom komma hit och spela monopol eller nåt, hahaha! Monopol i mitt -v- , brukar aalltid vinna på't.

Får väl se hur dagen annars kommer sluta, Ida skulle ju komma om en timme. Hon behövde städa. Precis som jag. Hihi.

Annars då, funderar på laga mat. Men jag vet inte. Visst skulle det va kul att laga mat i nya kåken, men då måste jag ändå springa in i andra huset och hämta tallrik + mat. Så ja, lagar jag nåt får det nog bli där inne. Pappas båt anländer till hamnen om 40 minuter. Farfar sa dom skulle va hemma till fem. Perfekt, men jag tror pappa kommer va lite bakis. hihii.

Faast, jag har annat att göra. Som att spela bouble saken på facebook!

till sist. fick ett meddelande på bdb, skratta eller gråta?


Vad skulle ni svara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0