FOTBOLLSTEST TYP

STORA FOTBOLLSTESTET
alla som älskar fotboll gör det.


Du


Spelar du fotboll i ett lag? - yess
Vad är din position? - mittfält eller back
Har du gjort mål i en match nån gång? - haha, ja faktiskt
Vad har du för nummer? 12 eller 3 :)
Hur länge har du spelat fotboll? - 5 år, kan man fan inte tro
Har du någon gång tatt hands i en match? - häh, alla har :)
Har du någon gång slagit en frispark i en match? - tror inte dt
Har du någon gång spelat forward i en match? - dt var där jag börja ;)
Har du någon gång fått gult kort? - hahah, jofan!
Har du någon gång fått rött kort? - nej!


Vad tycker du att du är bra på? - hm.. jag är inte rädd för bollen? suger fan på fotboll s'tt


Vad behöver du förbättra? - allt ?



 


 

Ditt lag


Vad heter ditt lag? - VärldenstVackrasteTjejer - VVT alltså
Älskar du dina lagkamrater? - bästa !
Vad har ni för färger på erat matchställ? - skitfullt, svartvittgult
Har ni vunnit någon cup någon gång? - jag har inte spelat något cup md vvt
Tycker ni att ni är bra? - vi kommer vinna serien i år
Brukar ni vinna era matcher? - johfan! :D
Har ni börjat spela 11-manna? - ja!
Spelar ni utomhus eller inomhus just nu? utomhus
Har ni varit i tidningen någon gång? - vet inte ;p
Vilken stad är ditt lag ifrån? - trosa, vagnhärad, SILLE KROG :D
Vilka dagar tränar ni? - tisdag, torsdag. men vi ska få en till!




Vem/Vilka i ditt lag:


Brukar göra flest mål? - maja, carro typ?
 Har nummer 15? - ronja :D
Bor närmast eran hemmaplan? - alla förutom jag
Bor längst ifrån eran hemmaplan? - jag :D
Är längst? - linneavärehag!

Är kortast? - jag säkert ;)
Började först i erat lag? - vettefan?
Började senast i erat lag? - jag trorja !
Är målvakt? - michelle
Skjuter hårdast? - dom flesta
Är bäst på att trixa med bollen? - alla möjliga, medina typ
Känner dig bäst? - nobody (?)
Springer fortast? maja lugnt



 


 

Senast gången:




Ni vann en turnering? har inte spelat någon md vvt, så vänneh
Ni hade träning? - igår
Någon ny började i erat lag? - somras trorja
Någon slutade i erat lag? - louisehellberg ! vintras typ
Ni spelade en turnering? - lääängesen


 


This or That



Inomhus eller utomhus? - utomhus
11-manna, 7-manna eller 5-manna? - 11-manna såklart :D
Konstgräs eller riktigt gräs? - gräs
Turnering eller match? - turnering
Match eller träning? - match
Grus eller Gräs? - gräs
Mål eller Assist? - Mål



Tre frågor.


Tar du fotboll på allvar? - ja
Är fotboll det bästa som finns? -ah, nästan
Vad heter din/dina tränare? -  Peter och Per ! dom bästavafan!



Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har också nr 3 ;D



sv; saknar dig och Jonas. <3

2010-04-18 @ 23:14:42
URL: http://c

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0