HUR SKA JAG KLIPPA MIG?

Jag kommer ihåg för ett tag sen, innan påsklovet faktikst. Då var jag duktigt, eller ja mest trött, men då brukade jag lägga mig vid tio. Tror ni jag gör det nu när jag flyttat eller...? Hahah, nej. Har inte somnat innan tolv sen jag flytta in här. Menmen, ska skriva klart lite om mina tankar - sen sova! Klockan är bara kvart i elva ,ppPpppppPPPpppp
Sk.!

Men asooooo, skoja.

Justefan, snusade idag. Första gången, hahahah. U s c h. Inget jag rekomenderar, första gången spottade jag ut den efter tio minuter. Men dom sa åt mig att ha kvar den i en timme. Så fick en till, ;) hade väl en 40 minuter i käften. Blä!

Imorn ska jag träffa världensbästa faster och min söta yngsta kusin. Ska försöka ta med kamra så det kan bli lite bilder. Ska träffa dom imorn pågrund av att jag fyller år på lördag så vi ska fira lite smått imorn.
Har även fått en annan present, eller bokat rättare sagt. Fredag 16.oo Baresso - klippa och färga. Hur ska jag klippa mig då ?????

Nej, sluta snacka skit och sova lite kanske. Gonatt!

älskabilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0