KUNGLIGASTE KUNGEN

Äääääääääääääär jag :)

Där va jag aallt lite rolig ;)
Full dag trorja, eller. Det lär bli, för är så jääävla seg. Snackade i telefon till sju imorse. haha. Alltid lika mysigt :)
Vaknade runt tolv, så sov 5 timmar inatt. Hähähä. Känns ju bra, eftersom jag måste städa huset. Så det är fint när jag kommer hem på söndag. Sen ska jag packa också, drar ju till SKÅÅÅNE imorn! Tagga VVT! Jag ska bara gå upp typ fem på morgon, men det är heeelt okej. Eller? :)

Helst av allt vill jag på match idag. För vinner djurgården idag så gårom till finaaaaaaaaaaaal! (L) Skitsur på freddan för han ska dit, inte okej :(

Men måste börja med städningen och packningen nu, så jag blir klar innan midnatt.
Dygna förresten inatt, maybeee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0