NAAAW

För en halvtimme sen ungefär skulle jag kolla vad hunden gör. Han ligger i sängen, jag trippar tyst och släcker lampan. Hör att han fortfarande snarkar. (Ja, min hund snarkar...) Ska gå tillbaka till datorn, så vaknar han och tittar på mig och tänkte förmodligen "vaaaarför väckte du mig i mn skönhetssömn för?????". Hihi, jag älskar min hund. Micko aka Pucko!
Ska faktiskt gå in och väcka honom nu, för jag tänkte sova. Vilket innebär att han få flytta på sig. Visst får han ligga kvar i sängen, det får han göra när han sover i mitt hus. :) Men jag ska ha min plats! Men han brukar kurra ihop i ett litet hörn nere vid fötterna av sig själv, perfekt!

Påväg på besöksrekord också! Thaaankyouuu! ♥



Gonatt kkungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0