VAGNHÄRAD IGEN

Har verkligen vart jätte duktig och städat hela huset, duktigt och noga menar jag då!
Frågade farsan om det var nåt viktigt jag behövde göra, men han körde din gamla vanliga drivmetod "du ska göra det och det och det" osv... Så japp, då vare bestämt. Tog en liten mysig promenad med hunden. Plockade tussilago! Hihi!
Nu blir det fixa sig lite, sätta på sig ansiktet, tror det blir en tofs i håret sen, men det får vi se :) Kanske mössa som vanligt (a) Mitt hår är inte direkt det finaste :P Ska iallfall träffa MimmiLehtonen. Hoppas hon pratar bättre idag än igår, höhö.

Träning ikväll också! Dax att inta gräset! 18.30 - 20.00 Be there!

Hörs kanske ikväll, får se om jag har ork. Måste hamna i säng i tid för en gångs skull också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0