VARFÖR FREDAG?

När det egentligen är torsdag! Har gått ända sen jag kom hem och tänkt "det är fredag, skööönt". Men fel man kan hare, ;)

Annars så äre 1 april. Har ni blivit lurade? :) Tävling om roligaste luranden! Som du blev pålurad eller som du lura på någon annan :)

Jag har gjort massa bus, EricSaade har blivit sjuk - vilket jag hatar, för då kommer inte jag ha tillfälle att träffa han :( Men jag fick nöja med mig att va med Sara, jääätte jobbigt - I know. Nej, skoja. Hon är underbar&söt! ♥

Vart 17.40 bussen hem för att sen fira Marianne! Grattis grannjäkel, börjar bli lite gammal nu eller? ;) Hihi, nejmen. Hoppas du haft en bra dag, menare, för det är du värd! :D

Ida kom nyss förbi en snabbis också! Alltid lika trevligt, hahah! ;pp

Måste faktiskt städa huset nu, hör ju till när man bor ensam. Plus att det ser ut som en bomb släppts ner nu, antagligen för jag har vart sjuk och inte haft kraften till att städa. Sen imorn måste jag ju hugga ved, allt för farsans skull och mig egen.

LINKÖPIG 1 - 3 DJURGÅRDEN
alltid lika bra, gulrödblå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0