JUST NU

Sitter jag hemma hos pappa. Kom precis hem, hade mitt hus kvar. Var bara internet som inte fanns. Eller mitt trådlösa, pappa hade tagit det :( .
Har verkligen vart med om mycket idag, kanske för jag vaknade tidigt? ;) Gick upp halv nio av att klockan ringde. Resan hem började vid kvart över. :)

Vad har jag gjort idag då?
Åkt bil med pappa och farbror i Stockholm/Södertälje och gjort massa bus. Duschat, fixat mig och vart med världensbästasyster CeciliaAndersson. Vet ni hur jävla grym hon är. Hon är seriöst den bästa syster man kan önska sig.
Världens goaste pojkar kom och hämtade oss med moppen så vi kunde fara in till Vagnhärad. Hihi. Väl i Vagnhärad mummsade vi lite muffins och träffade gött folk. Sen hade vi ju oturen att vi fick sitta ute (fast hittade ett tak) bland regnet och åskan. Jag verkligen hatar åskan.
Men efter mycket om och men så far vi hem till Kim där även Johan och Letho var. Vi spelade lite kort och hade det allmänt mysigt :)
Därefter kom oturen, vi skulle fara in till centrum och träffa folk. (Alltså, jag, syster, Johan och Kim.) Jag åkte moppe med Johan och Cissi med Kim. Kim lyckades ramla, stackarna. Så både skrapade upp knän. Krya på er!

Nej
. Nu skriver jag fööööör mycket. Vi hörs, med lite tur imorn :)

Vad tycker ni om åskan? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0