MORSNINGKORSNING

IDAG är det "typ en festival" i Nyköping. Men om jag ska va ärlig så tror jag inte att jag drar dit. Ska ni dit?

Vaknade för ungefär en halvtimme sen av att jag fick ungefär miljoner sms -.- ! Väntar nu på att mackorna ska hoppa upp ur rostmaskinen, h3h! Det märks att jag är uttråkad? ;)

JUSTE, igår, eller aaah inatt, jag var busigastE. Jag gjorde värsta buset, kan tyvärr inte nämna det här i bloggen för vissa får inte veta vad jag gjort. Mojahahahhaha.

Vid 3 - 4 ska jag äta middag med Ida. Vi, fast jag, ska grilla. Så vi får se hur det går! ;) Jag ringde och väckte henne nyss och fråga om hon ville äta. :)

IKVÄLL är det Vagnhärad som gäller igen. Ska träffa Lina och antagligen resten av vagnhäradsfolket.


Kommentarer
Postat av: idddaaaa

jaa, din jävel du väkte mig!! nejj, men de var braaa xD kan fan inte sova HELA dagen :P <333



grilllllningen ska gå BÄST! hoppas jag ;)

2010-08-21 @ 14:24:36
URL: http://iddas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0