vad var det för fel på blogg.se?

Jag har inte kunnat logga in nånstnas.. Har du haft något problem??

Kom annars precis hem från en mysig julmiddag och sitter nu och har värsta ångesten. Jag vill verkligen inte sluta på praktiken, men samtidigt vill jag. Är så kär och samtidigt hatar stället. Åhhh. ahhssladnsa. Ungefär så känner jag, men jag har inte mycket till val... Lär ju träffa en och en annan unge på stan eller lite här och där ;)

Annars då, ska titta på dagens avsnitt av "Robinson". Om klippet nu nångång kunde laddas upp på hemsidan. Programmet slutade för tio minuter sen, det borde vara uppladdat! Men icke!

Imorn drar jag till Gnesta, vilket innebär dålig uppis även där.. Men ska försöka göra mitt bästa. Ingen bild kan jag bjussa på heller, sitter på pappas data. Ingen bild där :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0