DRAR MIG MOT GNEEEESTA !

Vaknade för ungefär en halvtimme sen, störtskönt! Dock så blev man ju väckt ett par antal gånger inatt..
07.00 Jesper smsar mig (?).
09.00 Jag har en såndär jäääätte rolig katt, som står utanför min dörr vissa dagar och säger "mjauuuuu".
10.00 Jäklar i gatan vilken mensvärk jag hade, kunde inte sova. Låg vaken ett tag :(
11.00 Isak kommer upp från ingenstans och knackar på. Meningen "jag hade vägarna förbi" kom upp också. Men han stack lika snabbt som han kom, hah!
13.00 Gomooorroronnn. :D

Måste dricka upp mitt te, borsta tänder, klä på mig och skicka iväg ett sms till Daniel. Sen blire moppen in mot Gneeeesta till ingen mindre än Haaaaaaannaaaa ! :D:D:D:D


Gammal bild på mig och Hanna ♥

Kommentarer
Postat av: ida

sööt :D

2010-07-25 @ 17:55:16
URL: http://iddas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0