GOMORRON SKÖNA SVERIGE!

Haha..

Det är varmt idag, riktigt varmt. Håller ni inte med mig?
Jag är iallfall ensam med min bror Philip, eftersom minstingen oppereras. Opperationen hade gått bra, riktigt skönt att höra! :D
Har precis duschat, men svettas fortfarande ändå :(

Sen funderar jag på vilken dag jag ska åka till Hanna. Lovade henne att jag skulle åka till henne. Kanske ska åka redan idag? Hm.. ni anar inte hur jävla mycket jag saknar henne! Ska nog skicka iväg ett sms och se hur läget ligger. För mig hon skulle till Söderköping imorn, så hon kanske är upptagen "/

Annars idag, väntar jag och min bror på att mamma ska komma hem. Inte för jag vet vad vi ska göra då.

Vad gör ni idag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0