I'M BACK BITCHES!



Jag vet huuuur mycket ni saknat mig, men vet ni vad? Jag ska börja blogga igen :)

Det har hänt en jävla massa under tiden som jag inte bloggat ska ni veta. Men det är bara skit just nu. hah. Så det orkar jag inte ta upp. Bara att ställa frågor om ni nu är nyfikna ;)

Har annars precis snackat med Jenni i telefon, hela 4 samtal eftersom hennes mobil är så seg ;)
Har även träffat morfar en sväng, följde med han till Enköping och köpte honung och käkade pizza. Visst, det liter wierd att vi åker till Enköping för att käka pizza och köpa honung, men det är min morfar vi snackar om. ;p

JUST NU
Sitter, eller nej ligger, på mage och skriver det här inlägget. Har hört från ett par stycken om att dom vill att jag ska blogga, så jag ska försöka nu! Väntar på att mamma kommer hem, antar att hon storhandlar..

Vi hörs senare, ppuss.


Kommentarer
Postat av: sara:*

sv: de var grymt!;)

2010-07-17 @ 19:51:20
URL: http://saramjauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0