NATTBESÖK

Hemkommen från en blöt och kall moppetur från Trosa. Träffade dom gamla vanliga, ;) Vi gjorde faktiskt ingenting haha. Vi startade vid Trossen, där jag stod bakom kundvagnarna och fick byta om till torra kläder. Träffade faktiskt min efterlängtade syster Cissi som lyckades tappa sin mobil i en kundvagn som stod i mitten, lyckat!
Vi drog oss mot Krilles och käkade lite pommes och därefter filmtittande vid gropen. :)

Vart en sväng förbi skogsmullen Fredrik innan jag kom hem också.

Men nu sitter jag hemma, med en varm kopp te handen och en lite halvfull Johanna som sitter och pratar om a l l t.

Ska fortsätta vara lite social mot henne nu, vi hörs! ppuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0