VÄNTAR

Ibland känner jag att det är verkligen jäätte kul att komma på rubriken...

Men sitter i lillebrors rum och väntar på att han ska komma hem, har faktiskt inte en jäkla aning om när han kommer om jag ska va ärlig.. Funderar på ta han en tur med moppen, om han fixar någon hjälm så att säga. För han kommer nog inte få låna Henkes hjälm för mamma.

Vart 200 kr rikare på kontot idag också, yeaah! Sen kaaanske HannaPrutten kommer hit idag! :D Isf vid fem kommer hon, vore skiiit kul om hon kom. Börjar bli liiite tråkigt här om jag ska va ärligt, thihi. :)

Vad gör ni idag? :)

det funkar inte att lägga upp bilder helt plötsligt.

Kommentarer
Postat av: hanna

sv; det är bara att följa med!: D



Jag kan inte komma på torsdag, men på fredag kns <33

2010-07-20 @ 13:40:26
URL: http://hanniseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0