08.55

Ibland hatar jag verkligen att man inte kan komma på rubriker, vad är meningen med att skriva ett inlägg då igentlgigen? Hm...

Men jag har vart vaken i en 30 minuter, kunde inte sova. Antagligen för att det var föör ljust :( Så gick upp, tände brasan och drog dammsugarn över golvet här nere. Hatar verkligen att det är så många flugor som har valt att dela hus med mig, förstår dom inte att jag skulle bo här själv?

Vi hörs senare antar jag, för jag börjar bli hungrig. Så ska kila in till pappsen och äta lite frukost. Problebly tända brasan där med och släppa ut hunden och ge honom käk. Matvrak nummer ett: Micko!

gamla bilder...

Fråga inte vad jag gör med tungan.... xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0