21.00 ÄR VISST KLOCKAN, SÅ JÄVLA INTRESSANT!

Kom hem för mindre än en timme sen ;) Jaaaa, det tog tid att jobba :( Längre än jag trodde.
Just nu pågår dif -- brynäs v i k t i g t ! Se till att vinna det är nu snnnnyggingar ! ;)

400 kr imorn, det hurrar vi för. Även träning, omprov och dans. Jobbig dag, jobbig dag. Men det älskar vi! :D
Idamylover, haha. Skoja, men det blir bra, det blir bra :)

Ska faktiskt städa rummet nu, sen sova. Försöka komma säng i tid idag, för ängångs skull. Viiisst visst, la mig halv nio igår. Men gissa när jag somna ? - halv elva (a)

Ingen bild, sitter på pappas dator.
Men ha det bra, eran kkung

Kommentarer
Postat av: jennikemppainen

JAG SAKNAR DIG STEFFIE!

vi får ses någon dag på lovet elr nästa helg? :D <3

2010-03-25 @ 17:32:57
URL: http://jennikemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0