BACK FROM THE TRÄNING AND JAG FEEL SO MUCH BETTER!

Sveeeengelskaaaa :)

Nejmen, det är LALALALALALA vackert :)
Märker ni att jag är glad igen eller? Träning gick hyffsat, förutom att jag såg ut som en negerboll när jag kom hem. Lera över allt, även i håret...?

Vart en sväng i bastun när man kom hem också, kan det bli bättre? Har f*n inte bastat på en evighet känns det som.

Sen äääännu bättre! Djurgården 4 - 3 Brynäs!
För vem hejar vi på troru? ;)
Matchen avslutades precis, vinst till DJURGÅRDEN! ♥

Rött för blodet genom hjärta och ven...



Men nu ska jag lugna ner mig framför TV:n, lyxfällan tror jag pappa tittar på. Sen ska jag äta en apelsin och bli lite mer smutsig, hihihi. Och på tal om apelsin, har ni sett den här? :D

Kommer ihåg första gången jag såg den, på hemkunskapen. Tillsammans med äpplet, fyfan vad jag och Julia garva. Hahahhaha... Gammal, but still bra ;)

Säger gonatt redan nu, efter ett långt och oviktigt inlägg.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Linda Olofsson

Verkligen rolig :D

2010-03-18 @ 22:09:10
URL: http://duimittliv.blogg.se/
Postat av: Sara TC

det var bara första matchen, vänta bara, snart åker Djurgården !!! ;D BIF <3 haha

2010-03-19 @ 17:50:49
Postat av: Anonym

haha, vilka roliga videosar :D

2010-03-22 @ 19:46:53
URL: http://heleniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0