BACK IN SCHOOL

Och vet ni vad, Anna är faktiskt i skolan. Till alla er som sa att hon itne fick gå till skolan pågrund av mello, NI HADE FEL! :D

Men det känns konstigt att va tillbaka i skolan, vart inte så varmt välkomnande direkt... Menmen, bara att lida. 2 lektioner kvar. Varav en jag fick sluta tidigare ifrån, för jag inte hade sett filmen i måndags, eftersom jag var sjuk :(

Annars så äre 3 bussen hem som gäller, antagligen. Eftersom jag får sluta efter mentorn idag :D Vilket innebär tio över två, heeelt okej för min del :) Ska skicka iväg ett mess till Gustav också och se vilken buss han tar, eftersom jag inte träffar han så mycket

Ikväll är det visst Järnasom gäller, ska dit med pappa. Tydligen någon show för han jobb. Jaja, får väl stå ut. Skulle verkligen behöva plugga, tänker inte acceptera ett IG i pannan igen. Och denna gång gäller det kondition. Suck...

Men vi hörs, ikväll. Om internet fungerar. Annars försöker jag höra av mig på nåt sätt ;)

JAG HAR TRÄNINGSMATCH I HELGEN OCKSÅ :DDDDDD

___________________________

This thing called love, make me stupid. 10 years and I am starting to fall in love...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0