DISSAR TILL MILJONER!

Knän till salu! Har så jävla ont, dom blir fan aldrig bra! :(
Jag saknar Hanna ♥
Jag mår illa, igen..



Jag minns inte ens första gången vi träffades. Antar att det var på Trosa marknad. Vi har alltid bara vart "kompisar" som bor någon mil ifrån varann och alltid sa till varann "vi måste ses snart...". :(
Helt plötslig, så träffades vi igen. Aldrig hade jag tänkt att det skulle kännas såhär efter allt. Sportlovet 2010 förändrade verkligen allt. En vecka jag aldrig kommer glömma, många minnen. Guuud! Vafan har jag gjort? - ingenting... :(
Jag offrar allt för dig. Du är den person jag älskar mest av allt just nu. Och jag hatar dig, eller nej. Jag hatar att vi aldrig ses. :'(
Åååååh, suck.



Byebye, kkungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0