FÖRST NATTEN ENSAM I HUSET NU DÅ

Spääännande, hahah. Jag känner mig heelt j*vla upspelt, konstigt.
Men alla har stuckit nu, eller ja. Alla och alla var väl och ta i, Ida och Isak. I barna ;) Hahaha, fattar ni I-barna. xd dålig humor. Men jag är riktigt trött och ont i huvet har jag. Farsan är inte hemma ännu heller, men jag intar sängen i mitt nya hus ändå. Ringde pappa för en stund sen, han sa att han snart skulle fara hem! ;) Syskonträff, så mysigt!

Men ja, vad mer har jag att berätta? Kul dag, verkligen. Blir att göra mycket imorn, världensbästa bepe kommer hit och sover över. Kaaaanske att min älskling kommer hit också :D Men det märker jag imorn. Ska ju upp till dagiset och städa också, sällskap kommer jag få. Yeeess! :D

Ska inta sängen med mina sssuperbraiga bok. Gggonatt kkungen!


Scania for life ! ;) min mysiga natt-tröja från Mattias! :D
Bilderna tagna - fem minuter sen ;o haha

Kommentarer
Postat av: balle §

THEHEHE

esbepe :D <3

2010-03-26 @ 22:10:23
URL: http://bbellapauloff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0