FÖRSTA PERIODEN S L U T .

Vad tyckte ni om matchen? Jag tycker det inte var sååå speciellt, visst Arsenal hade lite övertag ett bra tag. Två hyffsat snygga mål. :)
Om ni kolla på matchen, vilka hejar ni på? :D

Jag har precis snackat massor med min systercissi, jag ska träffa henner imorn. Vilket ska bli sssstråålande! Eftersom jag inte träffat henne på 83732820 år. Jag ska åka till Vagnhärad efter skolan, så far vi vidare mot Trosa sen. -> dåligt upptaderande imorn. Kaaanske hinner skriva gomorron innan jag drar till skolan, men sen kommer jag inte hem förs klockan nio. "/


Jag undrar om jag ska sova, strunta i den sista halvleken. Kommer ändå få veta allt utav klassen imorn. Är väldigt trött, men vi får väl se ;) Kan ju städa undan lite efter mig. Måste göra det, annars tar pappa datorn igen... :(

Bjuder på en sista bild för idag, jag skrattar. Det var när jag var ute i det mysiga vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0