FRISK IGEN, TRORJA ?

Känner mig betydligt bättre idag, sån tur är. Får inte missa för mycket i skolan, så om jag inte spyr inatt elller nåt så blir det skola imorn igen!
Har verkligen vart såååå tråkigt att bara va hemma, jag har legat i sängen heeela tiden... Kollat massa filmer på datorn, blandannat båda twilight filmerna!, sen några andra randoms. För internet har ju inte fungerat! Sen har min mage krympt, hhahahah. Antagligen för jag ätit så dåligt...

Men nu börjar pappsen bli sur, för vårt internet är såååå segt. Och när jag sitter vid min dator samtidit som han sitter vid sin så blir allt mycket segare. Så han kan inte titta på sitt familjen annorlunda. Hahhahha!

Ska faktiskt packa ihop min ved, sen ta en sväng upp till Sille eller bara gå runt området. Tänka lite, lyssna på musik. :)

Ppuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0