GONATT PUNKT

Klockan är tjugo i elva. Imorn är jag död. På riktigt. Eller nej. Mest på låtsas. Men jag funderar på hoppa av gymnasiet. Eller nej. Det gör jag faktiskt inte. Jag älskar Bfid09 borsett från en del.
Men det är såhär, vi har äckelläxsak imorn. Men nya steg, sovmorgon imorn till efter lunch. Tänker skippa matten. Allt för att sova. Så jag börja... (måste kolla schemat!).

Men jag mår dåligt, håller på bli sjuk också. Ont i knät på det med, idrott imorn. Ser inte fram emot det, konditions med puls sak?

Men till saken nu, gonatt.

När brukar ni gå och lägga er?



hannaaugustsson - jag älskar dig. utan dig vet jag inte vad jag skulle göra. jag svär, hoppar du hoppar jag. du är den bästa jag vet. jag gråter för dig. saknar dig. orkar inget utan dig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0