GRATTIS ANNA, DET ÄR DU VÄRD (A)

Är det bara jag som tyckte hon var bra ? :)

Känner mig en aning stolt (det låter jääättetöntigt.... ) Men hon går ju på min skola, EN person från min skola ska representera Sverige i EUS ! :DDD
Grattis iallfall :)

Lyckad dag må jag säga, tänkte försöka slänga upp en och en annan bild imorn på kläderna. Tänkte även berätta hur dåligt jag kommer upptadera imorn. Jag ska försöka sova till tio - elva, jag veet, det är inte alls länge, men ändå. Sen ska jag duscha, fixa och packa. Vi ska få besök under dagen, då jag även ska få träffa morfar! Sen skjusar Hänka hem mig till pappa. :D Slipper åka tåg, yesss ! Detta innebär att jag först upptaderar när jag kommer hem till pappa så att säga.

Förövrigt har det vart en lugn dag, var lite med grannpojkarna resten av dagen. Alltid kul med dom, eller vad säger du HannaAugustsson ;).


Men ska väl kolla vidare på lite bloggar och det vanliga. Så hörs vi imorn, men nu trycker jag upp en bild. Vi får se vad det blir, ska leta efter något n u.

Ppuss

BIGAAAAAS! Nejmen, jag och min bror förra året? Typ någon grillning hos släktingar eller nåt. Fråga inte vad vi gör, för det vet jag inte. Vi ligger där, men bara i strumpor. Det är det lite svårt att göra just nu ;)


Kommentarer
Postat av: louise

sv: haha ohja! Så jävla het!

2010-03-14 @ 10:04:17
URL: http://louiseforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0