GRATTIS FARMOR&FARFAR! ♥





Grattis till världens bästa farmor&farfar! ♥♥♥♥♥♥

Ska dit vid elva, "släktträff" Hahhaha. Nejmen, kusiner och faster och farbröder kommer ju va där. Så det känns ganska mycket som en släktträff. Men det är bara kul, träffar inte folket så ofta :)

Nånting konstigt om dagen, var det att jag vaknade vid halv åtta. Lyckades somna om, men vaknade vid halv nio igen. Tror ni jag kunde sova då eller...nej! Så jag var jäätte duktigt, pallade mig ut ett litet varv med hunden! :D
Fick även i mig frukost, känner mig riktigt stolt. Menmen, måste ju äta relativt okej idag. Tagga match ikväll!!!! :D
Go VVT!

Men vi hörs kaanske innan jag kommer hem, det får vi se :) Ska ju åka iväg vid tre till Nyköping igen, s'tt. ;)

Men ett grattis kan ni väl klämma in i kommentaren? :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0