I'M BACK BITCHES !

Tack Ida ;)

Dom sa alla datorer var traiga här, men nejnej. Haha, morsans funka. Så tänkte skriva ett litet snabbt inlägg om att jag lever och vafan jag gör ;p
Idag är det iallfall Eskilstunamed mamma som står på schemat, jag ska få 500 kr att shoppa vad jag vill för. Det jag vill ha är jeansleggings, linne och ett par pilotbrillor. Solen är så jäääävla nice just nu :D Sen tänkte jag försöka köpa nåt gulligt till mammsen, eftersom hon fyller år på måndag. 35 år. Ja, hon är ganska ung. Det säger alla. Men lika bra är hon för det :p

Precis fixat mig, så ska väl snart kila iväg. Dom ska bara käka lite lunch, själv har man ju precis lyckats äta frukost. Så jag står över lunchen :)

Vilka hejar mina läsare på ikväll? Melodifestivalen 2010 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0