JAG ÄR KÄR, J*VLIGT KÄR!

Har vart det ända sen i helgen, ååååh. Gör mig galen, gammalt gör saken till nytt. Jag, alla förstår inte. Jag tror faktiskt inte någon förstår.
Men låten är så jäääävla bra!



För det är alla känslor
som lever upp på nätterna
Som tar ditt hjärta och ditt leende på läpparna

Ååååhh,
Så himla kär i låten. Finns ju en vanlig verasion som jag började tröttna på. Sen här man denna låt på Hampus mobil och blir kärkärkärkär. Ni kan ju fråga dom själva hur mycket jag har spelat den ;)
Den spelas just nu i mina högtalare - eller nej, den laddas. Måste ladda hela låten innan jag sätter på den. Annars blir det som små hack, jävla snö. :(

______________________________________________________________

Ppuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0