KONSTIG MÅNDAG, VERKLIGEN

Det känder... annorlunda?

Det kändes ju inte liiite konstigt att bara va två stycket på sista lektionen, jävla magsjuka! :( Annars så har jag pluggat på bra idag, konstigt nog. Hmm... Men det är väl bara bra antar jag! ;)
Har även skrivit klart mitt CV idag och skickat ut det till några ställen, nåt sommarjobb måste jag ju ha.
Visst,visst. Ska jobba på onsdag, lördag & söndag men ändå. Sen ska jag tjäna 200 kr extra genom att städa alla skåpen i köken, invändigt uch utvändigt. Värt!
Synd bara att jag inte hade dom pengarna nu. Då hade jag lätt dragit på match på onsdag med sarayeah!

Men jag ska inte sitta här och skriva massa strunt, en skön låt kommer med också. Tröttnar aldrig på den konstigt nog?




Inte så pinsam bild, eeeeeeeeeller. Men GUD vad jag saknar GranCanaria! Så ni vet, jag var brunett en vecka innan jag åkte ner. Färgade det blont två - tre dagar innan - resultat ORANGET ! : D en bild ni aldrig skulle ha fått sätt, igentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0