KUNGEN ♥ TISDAGAR

Helt okej för min del att sluta halv tio varje tisdag! :D En lektion, bäst lektion - fotbollsträning!

Pappa kom och hämtade mig idag, så på bara 2 - 3 timmar fick vi jätte mycket gjort! Jag mår kääääss just nu, hostar som fän och jaah, hela rubbet. Men vi pallade oss till påljungshage, kollade in Stadium, värt. Fick med mig strumpor hem därifrån! 80 kr, lite lagom sådär :)
Sen vare handla massamat och tillbehör från CityCross, där jag fick nya prylar till hemmet. Stekpanna! Pappa ville köpa mig en vattenkockare också, så jag kan få dricka te på morgon, så vi gick till Karlsson för att kolla om dom hade billiga och bra, men icke. Det var nånting heeelt annat i korgen, nämligen 4 koppar, en slev och en stekspade! :D Gröna var dom också! :D
Men fortfarande ville jag ha en vattenkockare, så förbi och käka lite på donken sen Ö&B! Hahahha, där hittade vi en billig sak. Vattenkockaren! :D

Men nu är jag back home again! Så skönt, få ligga under täcket och myyyysa, käka medecin och hosta. Städa har jag fått göra lite snabbt också!

Men vi hörs kaaanske senare! kkungen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0