LOVE MADE ME STUPID



Åh, suck. Jag är vaken, igen. Vill fan sova! Men nejnej, måste gå upp, fixa mig och fixa med hemmet eftersom pappa är på jobbet. Åååååhh, suck! Jag vill soooova! ;o
Sen är jag jävligt sur idag, drar upp persiennerna, gissa vad jag ser? SNÖ? Vafan, var ju skit mysigt med sol & vår nyss, men nehej. Nu kommer det MEEER snö :(::((:(:(:( Cuttcuttcutt, jag vill verkligen inte ha snö....

Annars så slutar jag halv fyra idag, vilket gör mig också sur. För vi har något engelskt tal vi ska hålla, men bara för våran lärare. Det bästa med det är att jag inte börjat ännu, så jag lär väl sitta med det på morgon, eftersom det inte är nån träning :)

Men har massor att göra;
- packa till skolan
- mata hunden
- hunden ska kissa
- borsta tänderna

Ja, det är väl det. Det tar faktiskt typ 20 minuter för mig, haha....
Facelook right now!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0