RUBRIK IN MY PIIIIIP

Hähäähähäh, bäst rubrik - bäst inledning!

Jag håller iallfall på bli friskare nu! Så jävla skönt, har bara liiite snor och slem kvar, hahha - uuusch!

Fick veta min APU idag, alltså vart jag ska vara. Eller, det Wretas tror jag ska vara. När det gäller barn (dagis/fritids) så är det Lästringe som gäller, Kojan! ;) Sen ska man ju göra nåt på fritiden också, och det trodde han skulle bli Nico! Fotbollsklass! niceruuuu

Annars har dagen vart gaanska skön, 10 minuter på sista lektionen - sen slutade vi, helt okej! Var så skönt att jag hann med 15.15 bussen hem och fick träffa bästavän Samuel!

Har inte gjort så mycket idag, använt min vattenkokare för första gången! ;)

Juste, måste berätta en sak! När jag kom hem så gick jag in till pappas hus och kollade på tv6. Senare skulle vi basta, så jag sträcker på mig en aning och jag höll på skita på mig då. Mitt i allt sträckande så låser sig heeela högra vaden och en knöl sticker ut! Jag typ "aaaj, vafan äre här". Jag var jätte rädd. Visste inte vad jag skulle göra ;o Men jag masserade lite på den, blev bättre efter typ 5 minuter, men fn vad ont det gjorde! Har fortfarande ont i vaden typ, skumt säger jag bara :s

Ett glatt meddelande från en ssk:are ! ;)


Hihihi.

 
Och nej, vadå lockigt och ruffsigt hår ;) Osminkad för den delen också!

Kommentarer
Postat av: Lena

vet du vad??? Jag gjorde min praktik på kojan i gymnasiet....första året då =D. coolt..... hehe...men jag trivdes där...man fick leka hela dagarna =D

2010-03-31 @ 22:49:51
URL: http://flashy83.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0