RULLSTOLSBASKET

Jag ska seriöst börja på det, så jävla mycket roligare än fotboll just nu iaf... Hatar verkligen fotbollen, vad händer när jag tränar? Jo jag blir sur, arg och hatar allt. Går så jävla sämst just nu. Och vet ni vad tränarna säger? "Alla har en dålig period, men sen blir man jäätte bra". Så det är meningen att man ska va sämst i flera år då eller? - nej, jusste... -.-

Och sluta på fotboll vill jag inte heller, eftersom jag älskaren, iaf på somrarna. Men åååååh. Allt gör mig så jävla pissed-off just nu. Så snälla, låt mig va för en stund?

Men måste nog äta nu... sen ska jag fixa mig. För ikväll är det fotbollsträning... :(

Wish me a good luck?



Jag är kung, kommer alltid att va. Men inte just nu...

Kommentarer
Postat av: idaa <3

vafan?? vad har hänt kungen ;S shit! ryck upp dig :P <3

2010-03-18 @ 18:24:48
URL: http://moode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0