SAKER DU (KANSKE) INTE VISSTE OM KUNGEN ...



♣ Min "bästavän" är två år yngre än mig ...
♣ ... och folk snackar skit om mig för det
♣ Jag valde först Bfid för att det var en chilllinje, sen för jag vill bli tränare/idrottslärare
♣ En gång i tiden försökte jag verkligen satsa på fotboll
♣ Jag har vart som en kille, blev kallad för Stefan
♣ Jag hatar att gå i bfid
♣ Jag har skolkat... mycket...
♣ Kärlek existerar inte i min värld längre
♣ Jag har ännu inte "släppt" min såkallade Lillasyster

_______________________________________________

Måste bara berätta, att jag har läst ut en bok på en vecka! I taket lyser stjärnorna heter den, ni har säkert sett filmen, men boken är så jävla mycket bättre. Rekommenderar verkligen den. Jag började gråta. Och ska läsa nästa bok redan nu på fredag, ska få den på svenskalektionen!

Men jag säger gonatt nu, ska fixa min inför sängen redan. Ska läsa ut min andra bok, som jag har läst i snart tre månader... om inte längre.

Kommentarer
Postat av: cemi.blogg.se

boken är så jävla bra! :o

man bara älskar den <3

2010-03-17 @ 21:54:56
Postat av: Lena

du?? ett hett tips. Hur mkt linjen du än valt suger. satsa på g i alla ämnen...inte mer, behövs inte...o du kommer ha en framtid...ig...o framtiden blir osäker. Annars kommer du ångra dig...tro mig...har många vänner som har det...kram kram

2010-03-17 @ 23:42:58
URL: http://flashy83.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0