mitt internet funkade inte igår!

Traaagiskt som satan. Så passar på nu litegrann på lektionen, för jag vet inte om det funkar idag heller. Vårat modem är typ trasigt, kokhet hela tiden och så.

Jag slutar om 3 kvart, väldigt chill! Ska invänta Hanna och Jannele som kommer till Nyköping halv två :D:D:D:D DOm är mina sötnosar (a).

Sen får vi se vad dagen har att erbjuda, min helg är inte sååå planerad. Idag tror jag att jag ska hem och chilla en aning, får väl se om vi hittar på något. Imorgon drar jag till min bästaste Faster och kusin! Vrena närmare bestämt. Vad som ska göras där, är väl det vanliga, SKRATTA! :D Jag och min faster skrattar otroligt mycket när vi är med varann, men det är bara bra. Tecken på att vi trivs. Sen blir det att knäppa en kall och äta blåbärspaj! :D HIhihi, sååå mysigt! :D

Ska väl återgå till "pluggandet" nu, eller ja... facebook (a).

Vi hörs, ingen bild nu eftersom jag sitter i skolan. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0