tisdag och vafan händer?

Tror ärligt det här var en av dom tråkigaste dagarna hittils den här månaden, bortsett från engelska lektion då ett retard i klassen säger "Vad heter dom, hot dogs chili peppers?" och alla börjar garva. Fattar ni vad "Hot Dogs Chili Peppers" ska stå för egentligen? ;)

Slutade runt halv fyra idag, facebook hela engelska lektion ungefär, (haha) (a). Tio över fyra bussen heeela vägen till Vagnhärad för att träffa massa mysigt folk. Vart dock inte så lång stund där, eftersom min farbror kom och hämtade mig runt åtta - lagom tid faktiskt.

Precis duschat och ska strax sova.

Planer för morgondagen:
- Sovmorgon till tio.tio!
- Redovisa det humanistiska synsättet (!!!!)
- Matteprov - rädda mig ?!
- Antagligen åka hem och plugga.
- Johanna kommer (???)

Ye, men nu blire något att äta - sen sova! Godnatt ! ♥



Hittade en jäääätte gammal bild. Mitt hår brukade se ut såhär på morgonen förut, eftersom jag somnade med så mycket hårspray och skit i håret. Hahahha.. SNYGGT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: klart du är med på en av mina favorit bloggar, <33

men asså de här var mer utöver vänner & storbloggare, såna bloggare jag inte kännner, små bloggar som jag inte känner lixom :)) lägger upp ett inlägg snart som bevis ;)))

2010-10-26 @ 22:45:00
URL: http://iddas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är världens bästa granne förfan! jag är bäst på att hitta wii kontroler iallafall, :)

2010-10-26 @ 23:06:20
URL: http://iddas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0