Chacha bloggeeeeen! (Hanna, prutten,s replik! :D)

Nejmen, är hemma nu. Börjar bli varmt i huset, jag har mumsat lite cola och popcorn precis också (a). Jönssonligan fick också göra mig sällskap, den är fortfarande igång med jag kan filmen så bra så jag kan göra annat samtidigt.

Verkligen en seg dag i skolan idag kan man säga, höll på somna på svenskan. Hihi. Sprang lite snabbt på stan innan jag åkte hem, lunchade på donken med Louise som drar till Turkiet imorn :(
Städat huset har jag hunnit med också, en sväng till gnesta och träffa sötnosarna Prutten, Hanna och Max blev det också. Aldrig fel, dom är så sköna! :D

Ska fortsätta kolla på Jönssonligan och snacka med Koffiebooi. Sov sött ! ♥


Kommentarer
Postat av: L O UI S E

sv: Jag med!:(

kommer nog flera, efter som vi är typ kompisar igen! :)<3

2010-09-28 @ 18:21:15
URL: http://louisesakkinen.blogg.se/
Postat av: Hanna

du kan va ful!

det var visst idol, och jag missade det p.g.a. dig! :o

fuck you!



<3

2010-09-28 @ 21:20:37
URL: http://hanniseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0