KRYA PÅ DIG!

Har fått veta att min gamle barndomsvän har blivit påkörd! Mitt hjärta slog volter och jag kan fortfarande inte sluta tänka på henne. Hon har legat på sjukhuset väldigt länge, kom hem idag. Hon bröt 2 ben i foten, måste lära sig att gå på nytt, bruten käke och var helt blodig. Uschuschusch! :(

Chilldag i skokan, hyffsat iallafall. Förutom mattelektionen...

Vart stan en sväng också, införskaffade mig blondering, graffitinagelack,ny mascara, ögonfransböjar och lösnaglar!
Därefter, duktig som man var, åkte jag hem och städade huset (!) och busade en jävla massa med hunden. bigheart

Sen så självklart drog jag en sväng till Trosa, då även bögläppen försvann (a).

Ska faktiskt försöka sova nu, bjuder på lite snygga bilder (a). Tagna för bara någon minut sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0