SNUTJÄVEL!

- busig hemmadag
- trosa
- idioter
- snutjävel

*
Jag bestämde mig för att va hemma idag, orkar inte. Sov knappt inatt. Så ja...

* Jag och Hanna (Prutten) bestämde oss för att dra oss till Trosa för att chilla lite på gårn. Fick även med oss Jesper x2 och Teddy :)
Vi gjorde inte alls mycket, skrattade mest. Jag älskar min Prutten, för hon får mig alltid att skratta ♥

* Vissa är verkligen idioter. Börja tröttna på personer som ska ljuga för en nästan hela tiden. Jag kommer alltid på dom i slutändan, så vad är poängen. Vad är det som är svårt med att bara säga sanningen?

* På vägen hem från Trosa så hade jag en snut som låg och sniffa mig i arslet heeela vägen. Haha, så jävla ondödigt. Väl framme i Vagnhärad så sa dom åt oss att sluta leka med mopparna, köra på övergångställena och tuta. Men för det första, vi kör på gatorna hur mycket vi vill eftersom vissa personbilar inte bländar av och man känner sig säkrare där. För det andra, låt oss tuta hur mycket vi vill? Det blir annars så tyst när man åker ;)


JUSTNU så la jag precis på telefon, snackade med min älskling. Hon är verkligen grym. Visste ni det? :D Ska kolla SouthPark nu, hihi. Jag älskare. Om det inte är ett program jag redan sett. Börjar fem i två imorn också, helt okej för min del! :) Vi hörs! ♥

- gammal bild på älskling -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0