TISDAG, TISDAG, TISDAG ...

Gonatt! ♥

Man kan ju då inte säga gokväll när klockan är tjugo i ett...


Vilken dag säger jag bara.
Vaknade upp av min bästaste farbror som bankar utanför (vi bygger om). Han sa åt mig att vakna, jag vart jätte glad över att få träffa honom! :D
Började riktigt sent idag, 13.55. Engelska och jag pluggade som satan hela lektion - låter inte som StefanieBränvall iallfall! ;)

Väl hemma, kollade facebook jättesnabbt och drog mig sen till Vagnhärad. Träffade på Emma och Elin, senare på eftermiddagen var det gårn som gällde igen. Var lite halvt förvånad när dom flesta var riktigt snälla och kom fram och frågade "hur mår du? är det något som är fel?". Haha!

Min älskling är fortfarande sjuk, vilket suger. Saknade är redan stor, kan knappt gå en dag utan att träffas och allt blir jobbigt ;s

Ska ärligt talat försöka sova nu, hur svårt det än kommer bli. Måste få inte en bra vana igen. Och förlåt (!!) för jag upptaderar så sent, men hade inget internet när jag kom hem efter Vagnhärads - trippen... ♥

Några bilder från imorse.

Jag hade en stekarmorgon i solem kan man väl säga ;) Outift blev det också!




IBLAND LYCKAS MAN JU! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0