UPPTAGEN TJEJ

.... eller så äre bara så att Facebook tar upp all tid!

Sitter och kollar på "Simple Rules", tror det hette så. Sängen, eller inatt blir det kanske soffan, vilket minut som helst. Måste verkligen börja vända på dygnet och försöka sova! :o Brukar ni ha svårt att sova kvällen innan skolan? Det har alltid jag ...

Min helg har vart riktigt asuuum! Prutten följde med mig till Strängnäs och vi gjorde massor av bus. Titta på höga idioter, vart vakna nästan en hel natt utan anledning, haft pruttävling med Hampus&Linus, brunchat på stan, mysigt och bara umgåts.

Mitt hus är omöblerat och allt rullar på just nu. Säger gonatt med ett test! 



SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? -
tungan, absolut. det är fakitkst något jag ska göra när tandställningen försvinner!
2. vara seriös eller oseriös? - jag är båda så - ja, b å d a.
3. Dricka grön eller röd mjölk? - grön
4. Brinna upp eller drunkna? -  drukna
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? -  det rår på, men jag föredrar nog vänner
 
SVARA ÄRLIGT

1. tycker du om någon nu? nej
2. har du skolkat? på tok för mycket!  
3. varmt eller kallt? - 
varmt helst, men inte för. ibland kan det vara mysigt när det är kallt, hihi (a)
4. soligt eller regn? -  sol! :o
5. fanta eller cola? -  rö'fanta!
6. är du nyttig av dig? -  nyttig är raka motsatsen ;) 
OM MIG
1. Vad heter du? - StefanieSofiaBrännvall (h)
2. syskon? - 2 småbröder
3. Vart bor du? - typ Nyköping...
4. Oftast glad/ledsen? - Both,
5. Humör just nu? -Jag vet inte, trött men ändå inte .
HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - 
Hanna (h)
2. Sjungit? - Om jag har!
3. Blivit kramad? - yeah
4. Känt dig fånig? - hahaha, ja !
5. Saknat någon? - jo.
6. Dansat galet? - haha, jojo! 
7. klippt håret? -
nej
8. Gråtit? - nej
9. Pluggat? -nej
GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? -
nnej, men jäveln har sniffat mig i baken!
2. Har du en hund? - ja :D
3. sover du helst ensam eller med någon? - ensam i sängen, men har gärna någon som sover över ;)
4. Tror du på spöken? - nej, bara när jag ska sova. eller att någon smyger på mig ..
5. Är du mörkrädd? - ja!
6. Är du morgonpigg?  hahahhahahha. ALDRIG

GOOOOOOOONATTTT RÅÅ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0