året börjar närma sitt slut

Åh, vad fort det här året har gått. Kommer knappt ihåg vad jag gjort... Slänger in en bildbomb ifrån året iallfall

Slutatet på vintern...
Umgicks mycket med fina vänner ifrån Trosa. Kommer ihåg att jag sov jätte mycket med Johann-Elise. Vi var typ jättemycket! Blond var jag också, fina minnen!


Hade finmiddag med min gamla klass. (har ju bytt nu...)


Våren
Jag blev 18 år!!!
Strax innan det drog jag till teneriffa med pappa, och tatuerade mig.. Gud så nevös jag var innan, but I did it!


Njöt av solen helt enkelt och gick nästan nakna!! Från vänster; Jenni, Carro, Mage, Olejf och Freddan.


SOMMAR!! Måste haft världen bästa sommar, seriöst. Oförglömd!

Massa bad såklart!!! Mimmi, Bella och Carro på bild.



Var på RIX FM - fesitvalen! Såg även UlrikMunther för första gången då, var jeteglat.


Pierca tungan! Trodde jag skulle dö, men du han inte ens säga ett förs det var klart ;)


Myste! UB såklart! Hahaha. Mys överallt, grillade vid lammsjö, och badade, och åååh. Mystemystemyste!


Trosayran! Bästaste. Sov därefter hos Melle. Sov!


GrönaLund + Thevoice - festivalen! Världens bästa sommar som sagt, oförglömligt minne. Blev utslängda från Grönan. Hahah...


Söp, a lot! Och det behövdes, så jävla uuuunderbart!!!


Höst!
Halloweenfest!


Började på innebandy!


Kommer ärligt inte ihåg så jävla mycket mer jag har gjort..

Remind me?

Hejdå 2011, jag hoppas att 2012 blir fan så mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0