det är inte lätt när det är svårt, men fan inte hjälper nånting ändå

Det är så mycket som händer just nu. Kan beskriva mitt liv som toppar och dalar, it goes up, but it also goes down...

Men all fokus på bli smal, innebandyn, fotbollen, skolan och att det snart är jul. Sluta röka också. Det lyckas jag ju aldrig med. Cashen är ju slut nu, ingenting nytt förs måndag (om jag har tur), ett levande helvette hej.

Det är synd bara att jag inte kan få fokus på det jag behöver, så jävla mycket annat i vägen.
Trött som fan, behöver verkligen jullov.. Folk är töntiga och varenda liten grej trycker mig bara längre ner, skolan stressar mig - alla dessa prov och hemtentor kan jag ta och torka mig med i arslet mycket hellre. Åhsen, släkten är värst. Eller jag vettefan. Vill bara ha det så jävla mycket bättre just nu... Vill ha ett nytt år, för då kan man börja om på nytt.

17 december - Min första riktiga innebandymatch, i Gnesta.
19 december - Mini-julafton hos faster med släkten på pappa's sida
22 december - Derbymatch på Globen
24 december - Julafton!
26 december - Dax för Sthlm igen, match på Hovet.
Nyår

Fan mycket kvar att göra innan 2011 är slut...

Annars så är det dags att vakna om 3 timmar och 22 minuter för att vara exakt... Födriver tiden med Harpan tills dess, min andra halva ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0