för lite sömn

Är skit trött verkligen, somnade vid sju. Vaknade till vid tio ungefär av att pappa ringer, jag vaknar med ett ryck och tror jag stänger av alarmet. Sen ser jag att det var pappa som ringde. Haha. Sket i det.
Hade blivit bombad med sms hela morgonen också, typ 10 - 20 stycken. Vad ville folket mig?! Hahaha. Svarade på några, men minns inte ens vad jag skrev. Brukar säga att jag skrev i sömnen ;) Hade en förmåga att göra det på min gamla sonyericsson.

Pappa ringde iallfall senare vid elva - tolv, så jag åkte med han och fabror till Trosa och käkade brunch. Svingott! Hann även svänga förbi gröna skylten, b r i i i s k a ♥, superbra. Måste ha nånting gott till bastun.

Måste verkligen hinna städa klart nu, även damsuga källaren och få fyr i min jävla kamin. Åh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0