jag har det jetekult



Leker med tungpiercingen och lever livet.

DET BLIR BASTUMYS IMORN, ååååh. BRA!

Nu ska jag ut och kolla om det snöar, min mobil säger det. Och isf, så ska jag sjunga en sång jätte högt och och vackert. Sådär så hundar brukar börja yla, som på filmer. Fast kommer nog bara vara min hund som skäller, sen kommer pappa säkert ut och undrar vafan jag håller på med. Men då säger jag bara "jag har vinterkänslor". Som Ronja Rövardotter gör, fast hon skriver för hon får vårkänslor. Eller är hon kanske kåt? Inte vet jag, Astrid är ju som hon är. Eller var kanske man ska säga. Synd att att gick bort, gillade alla filmer dom gjorde på hennes böcker :sadface.

Förlåt, ska inte babbla massa skit åt er. Men jag mår bra, för tillfället, som ni kanske förstååår?


GONATT. För jag gissar på att det inte blir någe mer inlägg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0