måndag och det är 5 dagar kvar till julafton, helt sjukt!

Har ingen jävla julkänsla allt. Tur är så är alla julklappar inhandlade, till mamz, papz och brohz. Hehe.

Ingen skola idag, drog in till stan och träffade kusinen istället. Kort julfirande hos faster också, öppnade min första julklapp, hiho!

Träffade Ida en stan därefter också, inhandlade min sista julklapp, så nu är jag fattig! Ida följde med mig hem, fyfan vad vi har garvar. Kollat roliga videos, sparkat på Ida's tuttar, dansat på dansmatta och det vidrigaste... fixa handfat! HAHA! Helt slut. Tänkte ta mig en dusch nu och sen somna till en film, ny dag i skolan imorn. Tisdag & onsdag kvar, sen tar jag fan lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0