nattinlägg

Så mycket att tänka på, vet inte ens vad jag ska börja...

Funderar på ta bort facebook, man får reda på så mycket där. Klarar inte riktigt av allt det där just nu, mår redan o-bra.

Hatar när folk ska lägga sig i min familj, speciellt du. Inget som bör tas upp på bloggen, utan frågar ni personligen till mig så lär ni få ett svar. Dock så bör inte alla få reda på det.

Gammal kärlek rostar aldrig. Önskar det kunde vara så iallfall. För känner mig kär. Något liknande iallfall. I can't get you of my mind...

Jag är glad över att jag har Sofia på min sida. Hon är en av dom personer jag känt längst. Det var hon som jag började känna först i Vagnhärad. Vi var jätte fula när vi var små, fast hennes mamma tycker ju vi var söta iallfall.

måndag eventuellt ingen skola, öppna julklappar istället
tisdag ingen träning, så FAN heller! jag har tagit jullov från min tränare
onsdag slutar tidigt, eventuellt att Sofia sover här och vi ska ha busmiddag
torsdag JULLOV!!!!!!!!!! HOCKEY!!!!!! åka till mamma
fredag försöka träffa lillasyster
lördag julafton
söndag supa

Nej, jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0