om du bara förstod

Du förstår inte hur jävla skönt det har vart ett år nu. Du förstår inte hur skönt det är att du är ensam. Du förstår inte hur mycket det senaste året har betytt för mig, hur mycket jag har lärt känna dig. Förstått hur jävla mycket du betyder för mig.
Visst vill du ha någon, det vill alla.
Visst är det skönt att ha någon som ALLTID finns där för en, ger en presenter och kärlek som inte jag kan,
Alla vill vi ha så.
Förstår bara inte varför just han? Kommer aldrig acceptera honom, ALDRIG. Inte för det han gjort. Kommer aldrig i mitt liv se honom som min "plastpappa"!
Jag skiter fullständigt i vad du tycker om det här och att du har en egen vilja.
Jag mår fan inte bra med han, fejkade leendet som fan just för att se dig glad.
Du försöker alltid få mig glad, vill detsamma. Men i nuet, så kan jag inte det...

j a g ä l s k a r d i g


Kommentarer
Postat av: Mamzen

Jag älskar dig oxå min underbara dotter. <3

2011-12-29 @ 10:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0