sanningen kommer alltid fram

Fyfan säger jag bara. Jävla äckel. Så sur, arg, förbannad.
Vet inte ens vad jag ska kalla er för. Börjar ju iallfall få en smått aning om vilka som är äkta vänner, och andra inte... Har lust att slå ner er alla, även fast jag inte är så stark då..... heh! Nej, allvarliga grejer nu faktiskt!

Nu blir det ändring på skiten, så det så. Åh, fyl säger jag bara! Skrattar faktiskt lite inombords också. Även fast jag är helt jävla sne!

Åååådaspasölja, jag är sur. Ingen idé att gå ut och springa av sin ilska tio i tolv på natten heller, kommer bara hosta och bli ännu sjukare. Får väl lägga mig och kolla på en våldsam film och låtsas som att det är jag som slår ner alla onda jävlar. Haha!



Bastumys imorn med mina fina, längtar redan! Traditionen är igång, åtminstonde fram till jul känner jag. Så jävla skönt att avsluta en söndag med bastu. Ååååh. ♥

Nej, kolla på en film eller glida runt och göra ingenting står på mitt schema, försöka bli trött också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0